пʼятницю, 26 березня 2010 р.

Знову про пластикові пляшки

Майже анекдотична ситуація нині була...
Вибралась я оце у приймальний пункт Львіввторресурсів на вул. Рубчака здавати тії самі ресурси, які накопичились за зиму. Мала намір опісля зайти ще в кілька місць, а потім у певний час зустріти батька на автовокзалі. А назбиралося у мене чимало пластикових пляшок - кілограми так зо два з гаком, ну й склотара різна нестандартна у невеликій кількості. Скло у мене прийняли, а от пляшки...
— А ми пляшки вже не приймаємо.
— Чого б це? — дивуюся.
— Бо всюди контейнера стоять.
Таке повідомлення мене аж розізлило. Чи вони усіх людей мають за цілком сліпих-незрячих, чи лише насміхаються?
— Де Ви, — питаю пані, — бачили ті контейнери?
— А всюди... На Стрийській.
Кілько того Львова? Одненька вулиця Стрийська...
Замість прийняти від мене пляшки мені урочисто вручили папіресь із координатами "начальства", з яким я ніби мала "сваритися". (Ось: 2980589, Юра).
Відповіла за тим номером зовсім не Юра, а якась жіночка, яка після мого розлого пояснення про відсутність контейнерів подзвонила "вище" і сказала тому "вищому": "Пляшки не приймають, а люди дзвонять і обурюються!"
Так чи інакше, внаслідок всієї цієї епопеї я дізналася, що контейнери для ПЕТ-пляшок встановлені в усьому Сихівському районі, Франківський район планують охопити до кінця поточного року. Крім того, що всі приймальні пункти беруть тепер алюмінієві банки від пива/коли/іншої біди, що консервних бляшанок не бере ніхто, бо їх у Львові не переробляють.
Пляшки свої я віднесла на Сихів... А от встигнути зустріти батька на автовокзалі після всього цього виявилось проблематично. Хоча таки реально. Ось і розраховуй тут час і можливості...

Немає коментарів: