четвер, 9 липня 2020 р.

Нове життя вживаних речей

Пост 3 з серії #липеньбезпластику

Чи не з кожної старої речі можна зробити нову річ.
Знаєте, в чому хитрість? Не кожен зобов'язаний вміти це робити! В моєму уявленні вироби з неужитків — це якесь «фе», схоже на картонного монстра, якого колись змайстрував мій шваґро (хай мені пробачить) дітям з рулонів від скотчу. Сестра доволі довго терпіла ту штуку в хаті, діти ними не бавились. Зрештою розібрали і здали на переробку.
У мене з такими майстерками зазвичай не складається.
Хоча ні, я колись таки примудрилася зробити «не фе» з неужитків. Коли племінниці було, здається, три роки, вона ображено оголосила, що «у всіх є компутер, а у мене нема!» І тоді я зробила їй «компутер» на основі коробки з-під цукерок. Дитина дивилася на ньому «мультики» і слухала пісеньки, себто виріб був успішний. Десь фото існує, якщо хочете — можу пошукати.
Отже, купі речей можна дати нове життя, і якщо це зробите не ви особисто, це можна дозволити зробити іншим!
На фото до цього допису торбинка, яку мені сьогодні спрезентувала одна пані в обмін на «сировину» — мої подерті джинси. Фото, може, й не дуже вдале, вже ніч, але торбинка виглядає доволі стильно. Її ще можна якось доробити, якщо захочеться.
Висновок я для себе зробила такий: якщо ти не знаєш, що робити з якимось непотрібним предметом, спитай інших. Сучасні соцмережі дозволяють спитати купу цілком незнайомих людей. А результати вас здивують!

Немає коментарів: