пʼятницю, 17 липня 2020 р.

Багаторазові торбинки на всі випадки життя

Попередньо ми розглянули доволі простий випадок: як відмовитися від того, що вам не треба.
Але як відмовитися від того, до чого вже так звикли і без чого не уявляємо життя?

Побутові торбинки для закупів

Років 12 тому, коли я почала вести цей (тоді ми багато різного не знали!), зробила опитування на тему «чи готові ви зараз відмовитися від поліетиленових мішечків?». Може, хтось бачив і навіть голосував.
Найпопулярнішою була відповідь «це неможливо». Можливо, ще й як!
Я починала свою відмову з повторного використання наявних мішечків. Це був неправильний хід, а продавців, особливо на базарі, бентежив: у чому різниця між моїм мішечком і вашим? З дуже затятими продавцями використовувала тактику ринку: я клієнт; не хочете — куплю деінде. Працювало.
Які ж різкі зміни відбулися, коли почала приходити зі своїми торбинками! Це ж красиво!
Так зі мною мандрує посуд. На фото вгорі подвійний мішечок з дерев'яними мисками. Внизу торбинка з якогось італійського фестивалю вина, в неї добре вміщається моє багаторазове горня

Якщо я почну зараз викладати свою колекцію торбинок, не стане всього блогу. Тому просто викладу декілька прикладів.
Це мішечки з різними цінностями. Вгорі мандрівна торбинка для мила, шампуньок, мочалки. Внизу маленька торбинка на флешки і дроти і з тканини в дірочку — для мого молитовника

Користуйтеся торбинками. Це зручно і красиво.
Таку красу можна пошити із залишків тканини

Немає коментарів: