середу, 29 липня 2020 р.

Штуки для кухні, яких я не купую

Таких речей може виявитися багато, тут показую лише очевидні для мене.


Для  мене трубочка — приклад винятково успішного маркетингу. Дуже часто твердять, що трубочки потрібні дітям. Оскільки я безпосередньо спостерігала двох малих дітей і процес опанування цього предмета, сміливо кажу: дітям — непотрібні. Пити з трубочки — це зовсім не те саме, що пити з материнських грудей, це складно навчитися. Дитина опановує це вміння після вміння дути. І в трубочку зазвичай дмухає, виходить непогана розвага. Власне, задля цих фізичних дослідів у мене й лежить в шухляді в кухні безліч років оці дві трубочки, що на фото зліва.

Трубочка може стати зручним предметом, коли ви доглядаєте за хворим, який не може вставати і їсти самостійно. Але лише поки хворий при свідомості. Інакше поїтимете тільки з ложечки і дуже повільно.

Трубочка може захищати зубну емаль від впливу агресивних чинників. Наприклад, грейпфрутові свіжовитиснені соки рекомендується пити через трубочку (або прополокати після нього рота). Також в санаторії для пиття мінеральної води треба такий засіб. В Трускавці, наприклад, продають такі зручні горнятка з носиками: багаторазові, зручні, естетичні. Як на мене, найкращий варіант, якщо такий предмет вам справді необхідний. До речі, поїти хворого теж зручно.

Ложечки для окремих страв — це дуже аристократичний предмет, коли це стає одноразовим — це просто ненормально. Найбільше морозиво смакує ротом.

На фото справа багаторазова скляна трубочка. Дісталася мені в розіграші. Дуже симпатична, чекає нагоди стати подарунком. А може, хтось дуже її потребує?

Немає коментарів: